“Iedereen werkt hard, maar het blijft een chaos.” Herkenbaar? Jouw organisatie heeft een helder managementsysteem nodig voor dienstverlening. USM in combinatie met tekststrategie is de oplossing.
De Stichting SURVUZ beheert de USM Methode voor Universeel Service Management. In het boek over de USM Methode komt tekststrategie aan de orde als methode om de communicatie rondom de invoering en het gebruik van USM effectief te laten verlopen.
Zo zorgt toepassing van tekststrategie indirect voor kwaliteit van dienstverlening. Lees hier meer over op de pagina over K = P – V.
USM zorgt met 5 processen en 8 workflows dat dienstverleners in sneltreinvaart service excellence realiseren. Tekststrategie zorgt dat de communicatie daarbij in ieder geval geen spelbreker is.
Consonante Communicatie is geaccrediteerd als USM Opleidingspartner. Marian Stoppelenburg is gecertificeerd als USM Trainer. Meer over de Training Tekststrategie voor USM is te vinden op de website Drie Denkstappen.
Training Tekststrategie voor USM